Chybová hlášení iGO8, Primo, Amigo - řešení, další tipy

Informace o nových verzích a kompatibilitě...
Odpovědět
javed
Člen
Příspěvky: 17
Registrován: 04 lis 2013 19:44

Re: Chybová hlášení iGO8, Primo, Amigo - řešení, další tipy

Nový příspěvek od javed » 17 úno 2017 18:42

Save samozdřejmě mažu i jiné licence jsem zkoušel,stále to samé.

Edit: Tak změna,dělalo to schéma,nechal jsem jen den,noc.
PRO ZMĚNU teď těsně před spuštěním "STARTING"=Out off memory.
Zde uvedený postup už použít nemůžu,zkrátka už tam nic navíc nemám.
Jo pokouším se o iGO8
GPS 501 Symfony CE6 800x480
128MB/CPU 533Mhz/HDD 8GB

Uživatelský avatar
jirkab
Administrátor
Příspěvky: 16140
Registrován: 20 úno 2010 14:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Chybová hlášení iGO8, Primo, Amigo - řešení, další tipy

Nový příspěvek od jirkab » 17 úno 2017 19:33

javed píše:
17 úno 2017 18:42
Zde uvedený postup už použít nemůžu,zkrátka už tam nic navíc nemám.
Jaký uvedený postup máš na mysli?

Pro první spuštění odstraň z obsahu vše kromě jedné mapy, jednoho hlasu a jednoho jazyku. Až spustíš přidávej další až zjistíš co z obsahu problém způsobuje. Většinou je tato hláška způsobená příliš rozsáhlým obsahem - nejčastěji kamerami.
Jestli se snažíš použít aplikaci na WinCE 6.0 co máš v popisu, tak zkus třeba aplikaci z #10 e).
HTC U11 64/4GB Brilliant Black Dual SIM: Ofiko N 7.1.1 - 1.27.401.11, občasné S-OFF

HTC U11 64/4GB Amazing Silver Singl SIM: Ofiko N 7.1.1 - 1.27.401.12, S-ON

javed
Člen
Příspěvky: 17
Registrován: 04 lis 2013 19:44

Re: Chybová hlášení iGO8, Primo, Amigo - řešení, další tipy

Nový příspěvek od javed » 18 úno 2017 21:39

Jojo máš pravdu odsuď funguje,jen po cca 10min zčerná orazovka .Pro probuzení musím zmáčknout tlačítko zap.navi.
V nastavení win mám přitom nevypínat.Asi odešla do věčných lovišť. :oops:
GPS 501 Symfony CE6 800x480
128MB/CPU 533Mhz/HDD 8GB

Uživatelský avatar
jirkab
Administrátor
Příspěvky: 16140
Registrován: 20 úno 2010 14:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Chybová hlášení iGO8, Primo, Amigo - řešení, další tipy

Nový příspěvek od jirkab » 19 úno 2017 08:35

To určitě ne. Nejspíše je špatný zápis v registrech, které řídí obrazovku přímo. Děje se tohle při zapojeném externím napájení a i bez něho?
Není něco ohledně podsvícení v použitém sys.txt???
HTC U11 64/4GB Brilliant Black Dual SIM: Ofiko N 7.1.1 - 1.27.401.11, občasné S-OFF

HTC U11 64/4GB Amazing Silver Singl SIM: Ofiko N 7.1.1 - 1.27.401.12, S-ON

javed
Člen
Příspěvky: 17
Registrován: 04 lis 2013 19:44

Re: Chybová hlášení iGO8, Primo, Amigo - řešení, další tipy

Nový příspěvek od javed » 19 úno 2017 16:54

V sys není nic.proč by to vypínalo
Ano děje se to s zap.napájením i bez něho.

Edit: Vypne se i když není zaplé igo.
Matně si vzpomínám ,že to dělalo už před instalací iga.předtím tam byl
beonroad.Po odinstalaci to začlo zlobit.
A ve winCE se zas tak neorientuju.
GPS 501 Symfony CE6 800x480
128MB/CPU 533Mhz/HDD 8GB

Uživatelský avatar
jirkab
Administrátor
Příspěvky: 16140
Registrován: 20 úno 2010 14:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Chybová hlášení iGO8, Primo, Amigo - řešení, další tipy

Nový příspěvek od jirkab » 19 úno 2017 20:26

Kdysi jsem to samé řešil na jedné číně. Naštěstí jsem měl podobné zařízení ze kterého jsem vytáhl obsah registrů, které tuto věc na zařízení řeší.
Uvedeno zde v #6.
Takže stačí nalézt na svém zařízení zápisy v registrech a přepsat jejich hodnoty na uvedené a bude zase vše v pořádku. Pokud by nějaké zápisy v registrech chyběly, tak doplnit přesně jak je uvedeno.
HTC U11 64/4GB Brilliant Black Dual SIM: Ofiko N 7.1.1 - 1.27.401.11, občasné S-OFF

HTC U11 64/4GB Amazing Silver Singl SIM: Ofiko N 7.1.1 - 1.27.401.12, S-ON

javed
Člen
Příspěvky: 17
Registrován: 04 lis 2013 19:44

Re: Chybová hlášení iGO8, Primo, Amigo - řešení, další tipy

Nový příspěvek od javed » 19 úno 2017 22:16

No dobrá udělal bych.Ale píšu že wince já nee.Jak bych se do těch registrů měl dostat?
GPS 501 Symfony CE6 800x480
128MB/CPU 533Mhz/HDD 8GB

Uživatelský avatar
jirkab
Administrátor
Příspěvky: 16140
Registrován: 20 úno 2010 14:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Chybová hlášení iGO8, Primo, Amigo - řešení, další tipy

Nový příspěvek od jirkab » 19 úno 2017 22:22

Buď TotalComanderem pro WinCE (zde) spuštěným přímo v zařízení (třeba místo navigačního programu) anebo třeba programem Ceregeditor (domovská stránka programu zde) spuštěným v PC a pro práci na zařízení připojeném k PC v režimu ActiveSync.
Celou dobu vlastně netuším o jaké přesně se jedná zařízení???
HTC U11 64/4GB Brilliant Black Dual SIM: Ofiko N 7.1.1 - 1.27.401.11, občasné S-OFF

HTC U11 64/4GB Amazing Silver Singl SIM: Ofiko N 7.1.1 - 1.27.401.12, S-ON

javed
Člen
Příspěvky: 17
Registrován: 04 lis 2013 19:44

Re: Chybová hlášení iGO8, Primo, Amigo - řešení, další tipy

Nový příspěvek od javed » 20 úno 2017 11:45

Jde o zařízení co mám v popisu.Nemůžu activesync rozchodit(asi že mám win 10 64bit)

Edit: Tak navi jede už 45min bez vypnutí displ.Po RegEdit a ttcom.jsem provedl hard reset (asi po 10001)a ono se to zdáse rozeběhlo :D
GPS 501 Symfony CE6 800x480
128MB/CPU 533Mhz/HDD 8GB

Uživatelský avatar
jirkab
Administrátor
Příspěvky: 16140
Registrován: 20 úno 2010 14:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Chybová hlášení iGO8, Primo, Amigo - řešení, další tipy

Nový příspěvek od jirkab » 20 úno 2017 11:58

javed píše:
20 úno 2017 11:45
Jde o zařízení co mám v popisu.Nemůžu activesync rozchodit(asi že mám win 10 64bit)
Tím to určitě není. Active Sync je profil připojení. Možná chyběly jen ovladače.
javed píše:
20 úno 2017 11:45
Tak navi jede už 45min bez vypnutí displ.
Tak hlavně, že se podařilo. Když se tomu dá co je potřeba, tak se prostě musí podařit.
HTC U11 64/4GB Brilliant Black Dual SIM: Ofiko N 7.1.1 - 1.27.401.11, občasné S-OFF

HTC U11 64/4GB Amazing Silver Singl SIM: Ofiko N 7.1.1 - 1.27.401.12, S-ON

Peagles
Začátečník
Příspěvky: 6
Registrován: 08 bře 2017 19:40

Re: Chybová hlášení iGO8, Primo, Amigo - řešení, další tipy

Nový příspěvek od Peagles » 08 bře 2017 19:56

Zdravím, jsem tu nový a měl bych jeden dotaz. Koupil jsem si radio Blaupunkt Philadelphia 845 s navigací iGo Primo. Na jednom nejmenovaném warezu jsem si stáhl aktualizaci na HERE Q4 2016 Europe na mini SD kartu. Vše se po pár pokusech zdařilo. Jsem absolutní začátečník... :lol: Vše funguje, po cestě na Moravu jsem nezaznamenal žádný problém, že by třeba chyběl nějaký kruháč apod. Jen mi vadí, že mapa nezobrazuje správný čas. V nastavení navigace mám časové pásmo "automaticky" a celkově v autoradiu mám synchronizaci času s RDS signálem. Od známého jsem získal ještě mapu - automapa.pl na SD kartě a tato navigace mi v radiu taky funguje. Jen se mi zdá, že je složitější na nastavení. V té ale čas zhruba do 2 minut maximálně naskočí správně. Je to tedy problém jen v navigaci iGo Primo. Dnes jsem dokonce kvůli tomu zkusil sehnat a nainstalovat nový software pro Blaupunkt přímo z jejich stránek. Z navigací mi to ale nepomohlo. Já vím, že to není tak hrozný problém, ale někdy se může hodit, že vím, kdy do cílového místa dojedu. Máte nějaký nápad čím to může být?

Uživatelský avatar
jirkab
Administrátor
Příspěvky: 16140
Registrován: 20 úno 2010 14:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Chybová hlášení iGO8, Primo, Amigo - řešení, další tipy

Nový příspěvek od jirkab » 08 bře 2017 20:32

Problém je způsobený někde v aplikaci.
Buď je špatně nastavené časové pásmo natvrdo v menu aplikace nebo v sys.txt.
Teď nemám Primo na WinCE k dispozici, kde přesně se časové pásmo v něm nastavuje, ale určitě to tam někde najdeš. Je to někde, kde se nastavuje lokalizace (jazyk aplikace).
Pro vyloučení problému až zjistíš, že v nastavení časového pásma je vše správně, tak zkontroluj popř. přilož obsah sys.txt.
HTC U11 64/4GB Brilliant Black Dual SIM: Ofiko N 7.1.1 - 1.27.401.11, občasné S-OFF

HTC U11 64/4GB Amazing Silver Singl SIM: Ofiko N 7.1.1 - 1.27.401.12, S-ON

Peagles
Začátečník
Příspěvky: 6
Registrován: 08 bře 2017 19:40

Re: Chybová hlášení iGO8, Primo, Amigo - řešení, další tipy

Nový příspěvek od Peagles » 11 bře 2017 11:27

Ano, děkuji za názor. V aplikaci navigace jsem to našel, je to v nastavení, obecné--místní. časové pásmo mám nastaveno automaticky. Zkoušel jsem i nastavení ručně na GMT+1, ale nefunguje to. Zkusím přidat tedy soubor sys.txt, jestli je tam problém. Snad se mi to podaří připojit. Mám tam ještě nějaký soubor sys_pna.txt, tak posílám oba.
Přílohy
sys_pna.txt
(1.46 KiB) Staženo 29 x
sys.txt
(1.5 KiB) Staženo 30 x

Uživatelský avatar
jirkab
Administrátor
Příspěvky: 16140
Registrován: 20 úno 2010 14:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Chybová hlášení iGO8, Primo, Amigo - řešení, další tipy

Nový příspěvek od jirkab » 11 bře 2017 18:42

Peagles píše:
11 bře 2017 11:27
Zkoušel jsem i nastavení ručně na GMT+1, ale nefunguje to.
To je dost nepřesné označení - nefunguje to. Zkoušel jsi tedy vždy po změně, restart aplikace, odstranění složky SAVE a pak test jestli se po fixnutí polohy něco změní?
V sys.txt je dost podivností, ale nic s časem.
Složku save jsi odstranil alespoň jednou a zkusil znovu spustit?
V data.zip máš v umístění data.zip\config\devices soubor Blaupunkt_845_Series.ini? Pokud ne, tak to může být ten problém.
Zkus vše co jsem popsal a pak zkusíme třeba něco dál.
HTC U11 64/4GB Brilliant Black Dual SIM: Ofiko N 7.1.1 - 1.27.401.11, občasné S-OFF

HTC U11 64/4GB Amazing Silver Singl SIM: Ofiko N 7.1.1 - 1.27.401.12, S-ON

Peagles
Začátečník
Příspěvky: 6
Registrován: 08 bře 2017 19:40

Re: Chybová hlášení iGO8, Primo, Amigo - řešení, další tipy

Nový příspěvek od Peagles » 13 bře 2017 16:17

Zdravím. Dnes už to nestihnu, ale zkusím tedy smazat složku Save. Myslíš to tak, že složku celou, nebo jen to, co je uvnitř složky Save. Ve složce data.zip --config---devices mám Blaupunkt_845_series.ini. Zbytek zkusím zítra. Zatím moc díky.

Uživatelský avatar
jirkab
Administrátor
Příspěvky: 16140
Registrován: 20 úno 2010 14:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Chybová hlášení iGO8, Primo, Amigo - řešení, další tipy

Nový příspěvek od jirkab » 13 bře 2017 21:57

Peagles píše:
13 bře 2017 16:17
Myslíš to tak, že složku celou, nebo jen to, co je uvnitř složky Save.
Je to úplně jedno, ale jednodušší je celou složku. Aplikace si ji při příštím startu vytvoří znovu. Jen po fixu na polohu nech aplikaci alespoň pět minut běžet, ať má čas synchronizovat hodiny - pak řeš další: funguje/nefunguje.
Peagles píše:
13 bře 2017 16:17
mám Blaupunkt_845_series.ini
Přilož obsah souboru. Ten je podstatný a aplikace si z něho bere vše co není "napsáno" v sys.txt. Ten bude nejspíše v této chvíli k ničemu, pokud zápisy v něm nebudou spíše na škodu!
Peagles píše:
08 bře 2017 19:56
a celkově v autoradiu mám synchronizaci času s RDS signálem.
A autorádio jako takové čas ukazuje správně?
HTC U11 64/4GB Brilliant Black Dual SIM: Ofiko N 7.1.1 - 1.27.401.11, občasné S-OFF

HTC U11 64/4GB Amazing Silver Singl SIM: Ofiko N 7.1.1 - 1.27.401.12, S-ON

Peagles
Začátečník
Příspěvky: 6
Registrován: 08 bře 2017 19:40

Re: Chybová hlášení iGO8, Primo, Amigo - řešení, další tipy

Nový příspěvek od Peagles » 14 bře 2017 16:08

Zdravím, tak že ani po smazání souboru save - nic. Nepomáhá to. V autorádiu mám čas správně. Přikládám požadovaný ini soubor. Obávám se, že to nedáme dohromady. Mám zálohu sd karty, která byla v rádiu, když jsem jej koupil (rádio není nové) a čert ví, odkud kdo měl ty data. Když jsem tu zálohu použil zpátky, tak čas taky neukazuje správně. Je tam o 8 hodin méně. Je mi blbý otravovat tě a řešit takhle na dálku. Navíc nejsem v tomhle až tak zdatný. Asi se budu muset smířit s tím, že nebude správný čas. Navigace jako taková funguje dobře. Zatím moc díky za pomoc a přízeň. Chystám se do práce na noční.
Přílohy
Blaupunkt_845_Series.ini
(2.78 KiB) Staženo 29 x

Uživatelský avatar
jirkab
Administrátor
Příspěvky: 16140
Registrován: 20 úno 2010 14:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Chybová hlášení iGO8, Primo, Amigo - řešení, další tipy

Nový příspěvek od jirkab » 14 bře 2017 20:16

Peagles píše:
14 bře 2017 16:08
Když jsem tu zálohu použil zpátky, tak čas taky neukazuje správně. Je tam o 8 hodin méně.
A kontroloval jsi s touto zálohou, jak je nastavené časové pásmo?

Možná bych osobně už vůbec nic neřešil a dal časové pásmo ručně a posunuté o tu hodinu, která nesouhlasí a musí být vše v pořádku. Ve chvíli jak nastane letní čas, tak si opět provedeš opravu ručně.

V .ini souboru také nic podstatného ohledně času.
HTC U11 64/4GB Brilliant Black Dual SIM: Ofiko N 7.1.1 - 1.27.401.11, občasné S-OFF

HTC U11 64/4GB Amazing Silver Singl SIM: Ofiko N 7.1.1 - 1.27.401.12, S-ON

Peagles
Začátečník
Příspěvky: 6
Registrován: 08 bře 2017 19:40

Re: Chybová hlášení iGO8, Primo, Amigo - řešení, další tipy

Nový příspěvek od Peagles » 14 bře 2017 20:36

Když jsem použil tu zálohu, tak tam bylo také nastaveno časové pásmo "automaticky". Když si nic nezjistil ani v tom souboru ini, tak není co dál řešit. Jen kvůli zobrazení času si nebudu kupovat sd kartu s navigací za skoro 3 tisíce. A to za tu cenu je možnost stažení aktualizace zdarma pouze jednou ze stránek naviextras. Pak už je to zpoplatněné. Budu ještě koumat systémem pokus-omyl a hlídat si nějaké ty warezy. Ostatně tam jsem si našel i mapy -automapa.pl s mapami 2. měsíce staré. To bylo ale super v tom, že jsem si stáhl program, který mi "vytvořil" přímo na sd kartu vše potřebné. Pak jsem to "opečoval" a po zasunutí do rádia to fungovalo. Aktualizaci na iGo jsem měl "jen" nové soubory s mapami, poi a pod. a ty jsem kopíroval do púvodní karty. Ono to taky funguje, ale bohužel mám někde kopanec v tom podkladu, když mi nejde správný čas už od začátku.
Moc děkuji za tvůj čas a ochotu.
Jarda z Jablonce nad Nisou

Uživatelský avatar
jirkab
Administrátor
Příspěvky: 16140
Registrován: 20 úno 2010 14:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Chybová hlášení iGO8, Primo, Amigo - řešení, další tipy

Nový příspěvek od jirkab » 14 bře 2017 20:54

Peagles píše:
14 bře 2017 20:36
Jen kvůli zobrazení času si nebudu kupovat sd kartu s navigací za skoro 3 tisíce. A to za tu cenu je možnost stažení aktualizace zdarma pouze jednou ze stránek naviextras. Pak už je to zpoplatněné.
To určitě není nutné a není zaručeno, že pak by čas fungoval tak jak má. Je tam nejspíše nějaká drobná chyba v nastavení (letní/zimní čas), ale to by mělo řešit to ruční nastavení časového pásma, jak jsem psal.
HTC U11 64/4GB Brilliant Black Dual SIM: Ofiko N 7.1.1 - 1.27.401.11, občasné S-OFF

HTC U11 64/4GB Amazing Silver Singl SIM: Ofiko N 7.1.1 - 1.27.401.12, S-ON

Odpovědět